Gençlik Yolculuğu ile Ropertaj


     

                                           GENÇLİK YOLCULUĞU ( BERRA) LOGO

Hepinize merhaba! Bugün yine ropertaj yazısı ile karşınızdayım. Bugün kü konuğum Gençlik Yolculuğu! Namıdeğer Berra! Güzel bir ropertaj yaptık ve Berra hakkında merak edilen soruları sorduk. Ve en sonunda ropertaj bitti! Hemen size aktarmak istedim ve hemen aldım bilgisiyarı elime...

HAZIRSANIZ BAŞLIYORUZ!

3-2-1 VEEEEEEEEE..... İLK SORU!

-Öncellikle Merhaba!
-Merhaba!

-Biraz kendini bize tanıtır mısın? İsmin nedir?
- İsmim Berra.

-Kaç yaşındasın?
-Yaşımı kesin olarak söylemiyorum, liseliyim.

-Blog sitesi açmaya nasıl karar verdiniz?
-Bir öğretmenim ödev olarak blog yazmamızı söylemişti. Zaten uzun zamandır böyle bir hayalim vardı, ödev sadece bir aracı olmuş oldu.

-Sitenize girilmesi ve yorumların artması sana nasıl bir duygu veriyor?
-Her seferinde çok heyecanlanıyorum. Bazen yoğunluktan cevap vermem uzun süre alsa da mümkün olduğunca çabuk geri dönmeye çalışıyorum.

-Sitenizin görüntülenmesi ve yorumların artması ne zaman artmaya başladı?
Blogumu Nisan 2020'de oluşturdum ve Mayıs'ın ortalarına doğru yavaş yavaş görüntülenme ve yorum almaya başladım.

-Blog sitesi açarken neden başka bir site kurucu kullanmadınız? Yani neden blogger kullandınız?
Açıkçası bildiğim tek site blogger'dı:)

Sitenizin ismini koyarken nereden ve niçin bu ismi kullandınız?
Bunu daha önce bir yazımda açıklamıştım. Ben manga okumayı çok seviyorum ve sevdiğim mangalardan birinin adı Gençlik Yolculuğu. Blog yazmak bir süreç ve bu süreci bir yolculuk olarak görüyorum. Nedeni bu aslında.

-Eğer sitenizin ismini değiştirmek istediyseniz hangi ismi kullanırdınız? Neden?

Aslında isminden memnunum. Ama değiştirecek olsaydım sevdiğim herhangi bir kitabın ya da filmin ismini koyardım herhalde, şu an aklımda pek bir şey yok.

Blog sitesi açma sebebiniz neydi?
Dediğim gibi, aslında ödev için bir blog açtım ama daha sonra çok hoşuma gitti ve yazmaya devam ettim.

En büyük hayaliniz nedir?
Hayalimdeki mesleği yapmak ve birkaç kitap yazmak.

Blog açarken hangi siteden veya kimlerden ilham aldınız?
Kimseden ilham alamadım çünkü daha önce hiç blog okumamıştım. Ama blogumu açtıktan ve diğer insanların bloglarını okuduktan sonra herkesten biraz biraz ilham aldığımı söyleyebilirim. Bugüne kadar beni destekleyen herkese de teşekkür ederim.

Gençlik Yolculuğu İnstagram Adresi: @genclikyolculugu
BilgiLaryum İnstagram Adresi: @bilgilaryum.resmi

Evet arkadaşlar ropertaj bitti. Size Berra hakkında merak edilen soruları sorduk, o da cevapladı. Bugünlük bu kadar! Bu arada artık böyle ropertaj yazmaya devam edeceğim. Eğer sizinde bir web yada blog siteniz varsa benimle iletişime geçebilirsiniz. Sizinlede en yakın zamanda bir yazı yayınlarız. Unutmadan web sitemin yazarlık kısmı açıldı! Yani eğer bir internet sitenizde yazı yazmak istiyor iseniz aşağıda vereceğim linki tıklayarak başvuru yapabilirsiniz. Üstelik sizden hiçbir ÜCRET ALMIYACAĞIZ! Sadece gönüllülük esasına bağlı! Eğer başvuru yapıp onaylanırsa size ait web sitenizin reklamınıda ÜCRETSİZ yaparız! Bence güzel bir şey! Hadi linkler tıklanmaya başlasın!


Yorum Yazmayı Unutmayınız!
#bilgilaryum









Oğuzhan Eren

15 yaşında kodlama dahisi... Tüm konularda yazı yazmış ve tüm kullanıcılara örnek bir kişi olma hayalinde...

5 Yorumlar

Her yorum beni sevindirir! Sende beni sevindirdiğin için teşekkür ederim! Takipte kalmayı unutma!

  1. Benimle röportaj yaptığın için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. güzel bir röportaj olmuş tebrikler :)

    YanıtlaSil
  3. Muhteşem bir röportaj olmuş. Devamını merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Oğuzhan, seni takibe geldim. Blog siten çok güzel hayırlı olsun. Ancak bazı teknik hatalar gözüme çarptı; mesela yazının başlığı ropertaj değil, ropörtaj şeklinde olmalıydı. Sitede yazım hataları olmazsa daha profesyonel bir görünüm olur. Başarılar.

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski