Mavi'nin Denizi ile Röportaj

 Herkese merhaba canlar! Yine bir röportaj yazısıyla karşınızdayım. Bugünkü konuğumuz Mavi'nin Denizi diğer adıyla Özgül'ün Alanı...

Hazır iseniz başlayalım! Çok güzel bir röportaj oldu. Umarım beğenirsiniz!

Başlamadan önce yorum yazmayı, siteyi takip etmeyi, İnstagram hesabımızı takip etmeyi unutmayın!

   

 




3--2--1 ve BAŞLIYORUZZ...

İlk Soru geliyor o zaman!

 Öncelikle merhaba! Biraz kendini tanıtabilir misin?

-Merhaba, tabiki. Doğma büyüme Didimliyim. Ankara’ya taşınalı 6 sene oldu. Özel sektörde çalışıyorum, en sevdiğim renk Mavi:)


 Blog yazarken nelere dikkat ediyorsunuz?

-Duygu yoğunluğu hissettiğim saatlerde yazmaya dikkat ediyorum. Aksi halde kendimi zorlamıyorum, samimiyeti kaçmasın diye.


Blog konularına gündemden mi buluyorsun? Yada benim blogum mu gündem olsun diyorsun?
-Konularım okuduklarım izlediklerim.. Gündemden çok etkilendiğim konularda kendimi tutamadığım zaman yazıyorum.


Blogu büyütmek için şimdiye kadar ne yaptın? Büyütme sebebin nedir?
-Aslında tam büyütebildiğim söylenemez ama elimden geldiğince etkileşimde olduğum arkadaşlarımın sayfalarını takip etmeye çalışıyorum.


Blog sitenle ünlü olmak mı istiyorsun? Yada blogunla ünlü olma hayalin var mı?
-Ünlü olmak hayalim yok sadece yazdıklarım fayda sağlasın, bunu ben de bileyim istiyorum.


Sanırım mutfakta yeteneklisin? Mutfakta en çok ne tür yapıyorsun? (Yani pasta türümü, yemek türümü, tatlı türümü)
-Ooo :) mutfakta olmayı seviyorum çok vaktim olmasa da olan vaktimde orda sadece oturmak bile iyi geliyor. En sevdiğim de yemek yapmak pasta börek yerine :) soğan kokusu kime iyi gelmez :)



Issız bir adaya düşsen yanına alacağın 3 şey ne olabilir?
-Zor soru… patates kızartması :) şaka şaka. Kitap, yoğurtlu makarna, su.


Yardım aldığın site veya blog var mı?
-Yok. Ama takip ettiğim çok blog var.



Ünlü bir blogger mı olmak isterdin yoksa ünlü bir YouTuber mı?
-Blogger...


Hiç mobil uygulamam olsun diye düşündün mü?
-Düşündüm ama sadece düşündüm sanırım.


Blogger mı? Wordpress mi? Wix mi? Neden?
-Blogger, ilk gözağrım. Alışkanlıklarımdan kolay vazgeçemem.



Blog yazarken ailen sana engel oluyor mu?
-Hayır, aksine okurken mutlu oluyorlar.



Blog yazdığını çevrene nasıl açıkladın?
-Açıklamadım aslında, orası özel alanım ama sosyal medya hesaplarımdan gördüler.



İlgilendiğin başka iş var mı?
-Özel sektörde çalışıyorum.


Evet röportaj sonuna geldik. Son olarak duygunu alalım.
-Şahane oldu, çok tatlı sorular, röportaj İçin teşekkür ederim.

Sizinle röportaj yapmak istiyorsanız İnstagram hesabımızdan iletişime geçebilirsiniz!

Mavi'nin Alanı
Blogger: Mavi'nin Alanı

İnstagram: @mavinindeniizi

TeknoBilik
Blogger: TeknoBilik

İnstagram: @teknobilik

Discord: TeknoBilik

Takipte Kalmayı Unutmayın!
Oğuzhan Eren

15 yaşında kodlama dahisi... Tüm konularda yazı yazmış ve tüm kullanıcılara örnek bir kişi olma hayalinde...

6 Yorumlar

Her yorum beni sevindirir! Sende beni sevindirdiğin için teşekkür ederim! Takipte kalmayı unutma!

  1. Çok düşünceli sorular hazırlıyorsun, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sana teşekkür ederim! Beni kırmayıp röportajı kabul ettiğin için!

      Sil
  2. Tatlı bir röportaj olmuş. :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir röportaj olmuş:) takibe aldım blogunuzu ...

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski